PvdA Roze Zomer 2018 gaat van start

21 juni 2018

Liefde = liefde. En wij staan ervoor dat jij je zeker genoeg mag voelen om daarvoor uit te komen. Om jezelf te zijn. Van wie jij ook houdt. Voor de diversiteit in de liefde. Hetero, bi, homo of queer… LHBTQI of wie of wat je ook bent. Daarom zijn wij door heel het land te vinden op evenementen die de vrijheid van liefde vieren, en daartoe oproepen. Doe je mee?

In de agenda zie je waar we onze leden mobiliseren. Onder leiding van het PvdA Roze Netwerk samen met het Roze Zomer-promotieteam  geven we blijk van onze support. Als een rood-roze blok staan wij op voor al diegenen die niet die vrijheid voelen om zichzelf te zijn. In Nederland of daarbuiten. Kun jij bij meerdere data aanwezig zijn? Meld je dan aan ! We zoeken nog mensen . En als je in de buurt woont: zoek ons die dag dan vooral op. Je kunt ons niet missen. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Lokale afdelingen, fracties, leden en Kamerleden zijn al enthousiast en doen mee.

Meld je aan voor het Roze Zomer-promotieteam via [email protected]!

Join us! Zie de agenda voor data en locaties.

Deze zomer vieren we de liefde. De rest van het jaar vechten we ervoor. Vlak voor de zomer heeft ons Kamerlid Kirsten van den Hul nog een initiatiefwet ingediend voor de gelijke behandeling van transgenders en intersekse personen. Maar ook voor kinderen die zichzelf niet durven zijn op school of zich daar niet veilig voelen, zet zij zich in. En zo lang niet iedereen zeker kan zijn dat hij of zij zichzelf kan zijn, gaan we daarmee door. Vind jij dat ook? Sluit je dan aan.

Agenda: