29 juni 2020

Wil jij de steun van het Roze Netwerk? Meld jezelf nu aan!

Inmiddels is de kandidaatstellingsprocedure voor de Tweede Kamerverkiezingen geopend. Kandidaten kunnen tot 1 september solliciteren bij de kandidaatstellingscommissie. Wil jij op de lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen en heb jij je ingezet voor de lhbti-gemeenschap? Meld je dan bij het PvdA Roze Netwerk voor een inhoudelijke ondersteuningsverklaring!

Voor het eerst is het mogelijk om als potentiële kandidaat drie inhoudelijke ondersteuningsverklaringen in te leveren bij de kandidaatstellingscommissie in plaats van de gebruikelijke 100 handtekeningen (meer informatie: www.pvda.nl/kandidaatstelling). Als PvdA Roze Netwerk willen wij kandidaten steunen – met een inhoudelijke ondersteuningsverklaring – die zich verdienstelijk ingezet hebben voor de lhbti-gemeenschap, maar daarnaast ook breder inzetbaar zijn. Klik hier voor het volledige profiel dat wij hebben opgesteld.

Je kan jezelf aanmelden via [email protected] tot 1 augustus 2020. Er zal vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan worden met je kandidatuur. Mochten er veel kwalitatief goede aanmeldingen zijn, dan behouden wij het recht voor om een selectie te maken.