16 januari 2022

Secretaris en Internationaal Secretaris gezocht!

Wij zijn op zoek naar twee enthousiaste mensen die het bestuur willen komen versterken. Vorig jaar heeft Jan Beugelaar afscheid genomen als internationaal secretaris. Hij is nu bestuurslid van Rainbow Rose. Onze huidige secretaris Antoine van Lune heeft al enige tijd geleden aangegeven dat hij aan het eind van zijn termijn -tweede kwartaal 2022 – stopt. Op dit moment worden de taken van internationaal secretaris waargenomen door de voorzitter en secretaris. Voor de zomer wil het bestuur twee kandidaten voordragen aan de leden.

Als secretaris ben je de spin in het web binnen het bestuur. Het is belangrijk dat je goed kan organiseren en communiceren. Samen met de voorzitter en penningmeester zet je de koers uit. Als secretaris van ons netwerk leer je de partij van binnenuit kennen, ga je in gesprek met PvdA-politici en organiseer je activiteiten voor ons leden en belangstellenden.

De internationaal secretaris is het eerste aanspreekpunt voor ons Europese netwerk Rainbow Rose en houdt contact met de PvdA Europarlementariërs en de internationaal secretaris in het partijbestuur. Daarnaast vertegenwoordig je ons netwerk bij Europese bijeenkomsten. Deze functie is dan ook perfect voor iemand die de blik op de wereld gericht heeft.

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen? meld je aan vóór maandag 21 maart 2022 door een e-mail te sturen naar [email protected].

* Bij meerdere geschikte kandidaten voor één functie zal er een verkiezing gehouden worden tijdens onze ledenvergadering.