PvdA Roze Netwerk bij Roze Woensdag Nijmegen

18 juli 2018

Op de tweede dag van de Nijmeegse Vierdaagse, Roze Woensdag, zijn we naar Nijmegen gegaan om de wandelaars aan te moedigen en de aandacht te vestigen op LHBTI’ers. Om dit mogelijk te maken zijn we de samenwerking aangegaan met PvdA Nijmegen. Omdat wij de rechten en belangen van LHBTI-vluchtelingen erg belangrijk vinden en dit blijven uitdragen was Stichting Rainbow Nijmegen uitgenodigd om bij ons aan te sluiten. Een uitnodiging waar ze met veel plezier op in zijn gegaan.

Ook Tweede Kamerlid (en Vierdaagseloopster) Attje Kuiken, Eerste Kamerlid Esther-Mirjam Sent, vice-voorzitter van Rainbow Rose Bea Tilanus waren aanwezig in Nijmegen. We kijken terug op een feestelijke dag waarop we weer honderden roze brillen hebben kunnen uitdelen en de situatie van LHBTI-vluchtelingen nogmaals onder de aandacht hebben kunnen brengen.

Wil je ook bij de PvdA Roze Zomer zijn? 15 september kun je ons in Dordrecht vinden met Kirsten van den Hul en Paul Tang, 29 september zijn we in Rotterdam met onder andere Nelleke Vedelaar.

Hieronder een aantal foto’s van de dag. Klik op de foto voor een vergroting.