8 februari 2021

Het PvdA Roze Netwerk breidt uit!

Vanaf afgelopen januari is het bestuur van het Roze Netwerk uitgebreid met Marene Elgershuizen als aspirant-bestuurslid. Wij zijn erg blij dat Marene bereid is om zich aan te sluiten bij het bestuur.  Zij brengt veel enthousiasme, kennis en een groot netwerk met zich mee. Wij denken daarom dat zij een uitstekende aanvulling is op het huidige bestuur.

Marene is al enige tijd actief lid van het Roze Netwerk en zeer actief in de LHBTI-community, onder andere in activistische groepen en als redacteur van Gaykrant. Daarnaast is zij binnen de PvdA actief als lid van het Presidium en bestuurslid van de afdeling Amsterdam-West. Zij gaat zich binnen het bestuur voornamelijk richten op communicatie en de roze zomer.

Het bestuur wil in de komende maanden het bestuur verder uitbreiden met één of twee personen. De ambitie is om een zo divers mogelijk team samen te stellen. De nieuwe aspirant-bestuursleden zullen voorgedragen worden bij eerstvolgende ledenvergadering van het Roze Netwerk.