28 februari 2021

Facebook Live sessies met kandidaat-kamerleden!

Wil jij onze LHBTI+-kandidaten op de lijst wat beter leren kennen? Of heb je een vraag die op je lippen brand? Doe dan mee met de Facebook Live sessies van het PvdA Roze netwerk!

Als PvdA hebben we natuurlijk het allerbeste LHBTI+ -programma, maar wat zijn we zonder kandidaten die dat ook begrijpen en uitdragen? En wat zijn we zonder leden die ook weten dat we de beste parlementariërs voor de LHBTI+ -agenda hebben?

Daarom organiseert het Roze Netwerk van de PvdA een tweetal sessies, waar onze leden, vrienden en sympathisanten kennis kunnen maken met het aanstormend talent, en met kandidaten die nu al parlementariër zijn.

Daarin zullen we hen vragen iets meer over zichzelf te vertellen, hun achtergronden, drive en motivatie, en ook welke onderdelen van het PvdA LHBTI+ programma hen het meest aan het hart liggen. Wat we van hen hen als kamerlid kunnen verwachten, en ook hoe we hen vanuit de partij weer kunnen helpen. Leden van het bestuur van het Roze Netwerk, Leon Hombergen en Marene Elgershuizen, modereren deze sessies, en vragen zijn zeer welkom!

Een eerste sessie met aanstormend LHBTI+ -talent organiseren we op woensdag 3 maart, tussen 19u en 20u, met onze kandidaten Marco Eestermans uit Goes (nr 44), en Marc Newsome uit Leiden (nr 42).

De tweede sessie met bewezen talent voor onze zaak is een week later op donderdag 11 maart, tussen 18u en 19u. Dan kunnen we alles vragen aan Kirsten van den Hul (nr 12) en Henk Nijboer (nr 3).

De sessie wordt uitgezonden op onze Facebook pagina. Dus iedereen kan meedoen en je kunt je vragen in de comments stellen.