Antoine van Lune voorgedragen voor bestuur Rainbow Rose

Door Manon Fokke op 30 september 2019

Eind oktober wordt het nieuwe bestuur van Rainbow Rose gekozen. Een belangrijk moment omdat het ook het moment is om aan te geven waar we staan als het gaat om LHBTI in Europa. Er is de afgelopen jaren veel werk verricht, maar er is ook nog het nodige werk te verrichten als het gaat over acceptatie en het mogen zijn wie je bent. Daarom is het van groot belang om met het bestuur van Rainbow Rose een stevige basis te leggen.

Wij zijn blij dat we namens het PvdA Roze Netwerk Antoine van Lune kunnen voordragen. Antoine heeft de nodige ervaring en weet hoe de hazen lopen. Daarnaast weten we dat onze belangen bij hem in goede handen zijn. Antoine is gedreven en weet als geen ander dat samenwerken nodig is om verder te komen. We hopen dan ook dat Antoine als “ Secretary-General” wordt gekozen.

We zijn zeer verheugd dat onze eigen Kati Piri, vice-voorzitter van de S&D Fractie en Internationaal Secretaris van de PvdA, een aanbeveling heeft geschreven. We hopen daarnaast ook dat iedereen die daar een steentje aan kan bijdragen z’n best wil doen om ervoor te zorgen dat Antoine gekozen wordt.

Daarnaast nogmaals een oproep voor mensen om zich te melden voor de “Control Commission”. Er hebben zich onvoldoende mensen aangemeld, vandaar dat mensen zich tot 9 oktober 15 uur kunnen aanmelden voor deze commissie.

Hieronder zijn alle documenten terug te vinden:

Voordracht PvdA Roze Netwerk

Ondersteuningsverklaring Kati Piri