Door Jan Beugelaar op 19 april 2020

Algemene vergadering Rainbow Rose komt naar Maastricht

De Algemene vergadering van Rainbow Rose zal dit najaar – onder voorbehoud van de ontwikkelingen rondom het Coronavirus – plaatsvinden in Maastricht.  Ver voordat duidelijk werd hoe groot de impact van het Coronavirus zou zijn hebben wij met steun van het partijbestuur – een voorstel gemaakt om de General Assembly van Rainbow Rose te mogen organiseren. Het goede nieuws is dus dat wij inderdaad zijn gekozen!

Hoe mooi zou het zijn als wij als netwerk een weekend lang Europese activisten zouden ontvangen. Een paar dagen met elkaar werken en brainstormen. Met tijd voor ontmoeting, diepgang en plezier.  Waar anders dan in de meest Europese stad van Nederland: Maastricht. Naar verwachting zal de bijeenkomst eind september/begin oktober plaatsvinden.

Wij gaan nu ook direct aan de slag met het bestuur van Rainbow Rose om alternatieve plannen (data etc.) uit te werken. Wij houden jullie op de hoogte!

Jan Beugelaar

Mijn ontdekking van de Sociaal – Democratie en van mijn Gay zijn vond ongeveer gelijkertijd plaats. Heel lang geleden dus. Over mijn geaardheid heb ik nooit getwijfeld 🙂 Maar ben ondertussen ook overtuigd Europees Sociaal-Democraat. Met hart en ziel ben ik internationaal secretaris voor het Roze netwerk en activist bij Rainbow Rose van de PES.

Meer over Jan Beugelaar