PvdA Roze Zomer tijdens Pride Amsterdam

Door Ricardo Brouwer op 28 juli 2018

Op zaterdag 28 juli begon de Pride Amsterdam weer met de traditionele Pride Walk; de alom bekende demonstratie. Samen met onder andere gemeenteraadsleden Dennis Boutkan, Hendrik Jan Biemond en Nenita la Rose én met RozeLinks liepen wij mee met de Pride Walk. Enkele honderden roze zonnebrillen hebben wij uitgedeeld tijdens de tocht door de hoofdstedelijke straten. Na afloop waren we aanwezig bij de festiviteiten in het Vondelpark, die deze dag de toepasselijke naam Pride Park droeg. We kijken terug op een geslaagde dag in Amsterdam!

Wil je ook bij de PvdA Roze Zomer zijn? 15 september kun je ons in Dordrecht vinden met Kirsten van den Hul en Paul Tang, 29 september zijn we in Rotterdam met onder andere Gijs van Dijk en Nelleke Vedelaar.

Hieronder een aantal foto’s van de dag. Klik op de foto voor een vergroting.